+36 20 420 2642
Főoldal
Iparágak
Kereskedelem
Szolgáltatók
Call Centerek
Vendéglátás
Hatósági ügyfélszolgálat
Szolgáltatások
Próbavásárlás
Toborzási szolgáltatás vizsgálata
Ügyfélszolgálatok látogatása
Bolti próbavásárlás
Telefonos és online szolgáltatások felmérése
Blog
Rólunk
Belépés / Regisztráció
Főoldal
Iparágak
Kereskedelem
Szolgáltatók
Call Centerek
Vendéglátás
Hatósági ügyfélszolgálat
Szolgáltatások
Próbavásárlás
Toborzási szolgáltatás vizsgálata
Ügyfélszolgálatok látogatása
Bolti próbavásárlás
Telefonos és online szolgáltatások felmérése
Blog
Rólunk
Belépés / Regisztráció
Blog
5 jel, hogy itt az ideje próbavásárlást alkalmazni az üzletben
Az elégedett ügyfél az üzleti siker egyik legfontosabb pillére. Legyen szó kiskereskedelemről, vendéglátásról vagy akár szolgáltatóiparról, a vásárlók elvárásai magasabbak, mint valaha.
Bővebben >>
Ezért fontos az ügyfélút
Hogy mi az az ügyfélút, hogyan alakul, és miért fontos, hogy minden lépésnél fogjuk a vásárlók kezét, ezt járjuk most körbe.
Bővebben >>
A legjobb reklám: az elégedett vevő
Az ügyfél-elégedettség nemcsak egy vállalkozás jó hírneve miatt fontos, hanem az eladások és a bevétel szempontjából is. Erről lesz most szó, kicsit bővebben.
Bővebben >>
Hogyan lehet valakiből sikeres próbavásárló?
A próbavásárlás folyamata nem bonyolult, de néhány dolgot érdemes betartani annak, aki sikeres próbavásárló akar lenni.
Bővebben >>
Versenyelőny a konkurenciával szemben: így segíthet a próbavásárlás!
A cégek versenyében ma már tény, hogy hosszabb távon versenyelőnyhöz juthat, aki jobban érti és ki tudja szolgálni az ügyfeleket. Itt jöhet képbe a próbavásárlás. Lássuk a részleteket!
Bővebben >>
2025-ben is tervezzen a Secret Shoppinggal
Tervek, célok, 2025-ös lehetőségek? A vásárlói elégedettség növelésétől a versenytársak elemzéséig mindenben számíthat ránk.
Bővebben >>
Milyen iparágakban segíthet a próbavásárlás?
Bár a próbavásárlás hallatán sokak első gondolata a kiskereskedelem, mi nemcsak ott segítünk megfelelő információkhoz jutni a helyes üzleti döntésekért, hanem franchise rendszerben résztvevő vállalkozások esetén is.
Bővebben >>
Így előzzük meg az ügyfelek távozását
Az ügyfelek távozása és esetleges negatív véleménye anyagilag is rosszul érintheti vállalkozásunkat, érdemes tehát a megtartásukra fókuszálni – ebben segíthet az alábbi írásunk is.
Bővebben >>
Esettanulmány - Ügyfélszolgálati próbavásárlás, ügyfélélmény vizsgálata
Számunkra nagyon fontos a hatékonyság, ezért most megmutatunk egy esettanulmányt, ahol sikerült jelentősen javítani az ügyfélélményt, és ezzel kiemelkedő eredményeket értünk el.
Bővebben >>
Ezért is jó, ha egy vállalkozás ügyfélorientált
Az ügyfélorientált vállalkozásoknál az értékteremtés és a vásárlói elégedettség kapja a legfőbb hangsúlyt. Ez pedig hosszú távon fontosabb, mint elsőre hinnénk.
Bővebben >>
Rendszeres hírlevéllel segíti a Secret Shopping a próbavásárlás iránt érdeklődőket
Az elmúlt években a próbavásárlás által hasznos tapasztalatot, gyakorlatot szereztünk a szolgáltatásfejlesztés, az elégedettségnövelés területein. Ezen tudást valamint az iparág érdekességeit mostantól hírlevélben is közzétesszük.
Bővebben >>
Hogyan segíti a Secret Shopping a kereskedelmi egységeket az ügyfél-elégedettség növelésében?
Ma már könnyebb és olcsóbb lehet a meglévő ügyfelek megtartása, mint újabbakat szerezni. Ennek kulcsa az ügyfél-elégedettség, ami helyes döntéseket kíván. Ehhez a megfelelő információkhoz kell jutni: segíthet benne a Secret Shopping.
Bővebben >>
‹
1
2
›
Szerezzen Ön is információt vállalata működéséről, kérje ajánlatunkat!
Hozzájárulok a megadott adataim kapcsolatfelvétel céljából történő kezeléséhez.
(Adatkezelési tájékoztató)
Feliratkozom a hírlevélre, mellyel hozzájárulok, hogy a Secret Shopping a feliratkozás során megadott e-mail címemet hírlevél küldése céljából az
Adatkezelési Tájékoztatója
szerint kezelje.
Küldés