A telefonos ügyfélszolgálatok a napi ügyintézés során kiemelt fontossággal bírnak. A Call Centerek teljesítménye – mivel az ügyfelek számára a vállalattal kapcsolatos legégetőbb kérdését hivatottak kezelni –döntően meghatározza a márkáról kialakuló képet. A szervezeti működés számos területét lefedő rendszer gondos tervezés után és a megfelelő informatikai háttér biztosítása után kerül üzembe helyezésre, a sikeres működést hosszú távon azonban a személyzet teljesítménye hivatott biztosítani. A hívások nagy részét jelentő, a humán erőforrás számára megterhelő repetitív munkafolyamatok a pontos információkra alapozott tervezéssel kiválthatók a legmodernebb, mesterséges intelligenciára épülő technológia segítségével.
A secret shopping feladata külső szemmel vizsgálni az előre felállított válaszadási forgatókönyveket, leginkább azokon a pontokon, amelyek döntő szereppel bírnak a már említett vállalati imázs alakításában. A professzionálisan felkészített próbahívók segítségével gyűjtött információ birtokában egyszerre ellenőrizhető a munkatársak teljesítménye és az üzemeltetett rendszer hatékonysága.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.