A Secret Shopping gondolatát egy talán sokak számára ismerős piaci helyzet szülte: az alapítók professzionális partnert kerestek saját szolgáltatásaik, ügyfélkommunikációjuk, munkatársaik felmérésére, de hiába. A témában megkeresett vállalkozások egyike sem volt képes megfelelő minőségű mistery shopping-megoldást kínálni.
A vezetők, munkaerőpiacon szerzett tapasztalatukra támaszkodva, egy olyan szolgáltatói módszertant követnek, melynek központjában az ügyfél és a feladat megoldására leginkább alkalmas munkatárs kettőse áll.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.
Szolgáltatásunkhoz munkatársainkat a HR-piacon szerzett több évtizedes tapasztalatunkra támaszkodva választjuk ki.
Szoftververes és módszertani fejlesztések a minél hatékonyabb terepmunkához és az elemzéshez.
Szolgáltatásunkat a piac ismeretében és partnereink igényeit szem előtt tartva alakítottuk ki.