Akárcsak az online ügyfélszolgálatokkal, úgy a HR-esekkel kapcsolatban is magasak az elvárások: a sikeres toborzás érdekében dolgozzanak gyorsan, pontosan, priorizáljanak és kommunikáljanak jól, tartsák a határidőket (pl. a jelöltek visszahívása során) és tudjanak kielégítő választ adni a felmerülő kérdésekre.
Nem mondunk újat azzal, hogy manapság nagyon nehéz jó kollégát találni, így ha bárhol hiba csúszik a folyamatban, a toborzás veszít hatékonyságából és sikerességéből, a konkurencia pedig könnyedén elhalászhatja a legjobb munkaerőt. A Secret Shopping ezen a téren is megoldást nyújt! Próbavásárlóink telefonon érdeklődnek a nyitott pozícióról, megpróbálnak jelentkezni, hogy kiderüljön milyen az első benyomás. Hiszen bármennyire is igyekszünk, néha a külső kép egészen mást sugall, mint amit szeretnénk. Így a gondos gazdára jellemző odafigyeléstől, minőség iránti igénytől és javító szándéktól hajtva érdemes időnként a saját illetve a konkurencia toborzási szolgáltatásait is megvizsgálni, ezáltal egy valós, az ügyfelek által látottakat, tapasztaltakat mutató felmérés, ellenőrzés tapasztalataira is hagyatkozni. A Secret Shopping szolgáltatásával ezeket az információkat biztosítja megrendelői számára.
Mit vizsgálunk?
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.