A te cégednek is az ügyfélszolgálat lehet a gyenge pontja?

A vásárlói igények igencsak megváltoztak az elmúlt években, és átalakult az is, mit várnak az emberek az ügyfélszolgálatoktól. Vajon a te cégednél megkapják, amit akarnak? Segíthetünk utánajárni!
A te cégednek is az ügyfélszolgálat lehet a gyenge pontja?

Hogyan működött egy ügyfélszolgálat néhány éve? Betelefonáltál egy céghez a kéréseddel-kérdéseddel, ahol jó esetben felvették a telefont, rosszabb esetben üzenetrögzítőre mondhattad, miért keresed őket, és várhattad a visszahívást. Komoly előnyt jelentett, ha erre nem kellett sokáig várnod.

Ma viszont már alap a gyorsaság, a pontosság, a folyamatos elérhetőség. Sőt, a legtöbb ügyfélszolgálat igyekszik a vásárlóknak személyre szabott, az igényeiket maradéktalanul kielégítő szolgáltatásokat nyújtani. Szinte olyan villámgyorsan reagálnak, hogy még mielőtt a konkrét probléma megfogalmazódna, már lehet rá megoldási javaslatuk.

A te cégednél hogyan működik az ügyfélszolgálat? Most valószínűleg átfutott a fejeden a gondolat, hogyan tudnád igazán hatékonyan ellenőrizni. Először talán a géppel, hanganalízissel folytatott vizsgálatok villannak be, de azok nem feltétlenül szűrnek ki mindent.

A kisebb vállalkozások esetén ráadásul nem is mindig van ügyfélszolgálatos kolléga. A te cégednél is az asszisztens kezeli a reklamációkat? Akkor jól jöhet valaki, aki teszteli, hogyan kezeli a bejövő hívásokat, e-maileket, tényleg gyors és segítőkész-e, mennyi információt ad át, és végül – ami az egyik legfontosabb – milyen a vásárlói elégedettség.


Cégünk, a Secret Shopping segíthet neked tisztán látni ezekben a kérdésekben. Sőt, a konkurenciát is megvizsgálhatjuk, és összevethetjük az adatokat, amiből szintén rengeteg tanulságot lehet levonni. Ha van még pár kérdésed, vagy már tudod, hogy szeretnél az ügyfélszolgálat körmére nézni, akkor ne habozz, keress minket bátran, bármikor.