A mindennapok során számos esetben szembesülünk a fizikai, telefonos vagy az online felületen keresztül történő ügyintézés kellemes vagy éppen idegtépő pillanataival. Az ezen területen működő vállalatok számára elengedhetetlen a pozitív ügyfélélmény, az iparági szerepelők számos esetben nagy volumenű beruházásokat eszközölnek a minőség fejlesztésére. A gondos tervezés magában foglalja a méréssel kapcsolatoslépéseket is, azonban sok esetben az így elérhetővé váló adatok nem képesek teljes képet adni a szolgáltatásról: képes-e a vállalat hosszú távon is megtartani ügyfeleit és az esetinek látszó megrendelésből hosszúévekig, évtizedekig tartó üzleti viszony alakul-e ki?
A secret shopping pont ezekre, a szolgáltatást igénybe vevőkben legtöbbször emocionális szinten megfogalmazódó döntésekre, az őket motiváló problémákba enged betekintést a megbízók számára. Természetesen akár a versenytársakkal kapcsolatosan is. Az így gyűjtött információk döntően befolyásolják a stratégiai szintű döntéseket
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.