A Covid-19 nagy mértékben átrajzolta a fizikai ügyfélszolgálatok működésirendjét, számos esetben megkérdőjelezte működésük létjogosultságát is. Azonban vannak olyan területek és intézmények, ahol az ügyfelek számára az ilyen formában történő ügyintézés biztosítása elengedhetetlena jövőben is – elég a postára vagy egyes állami, önkormányzati szervek irodáira gondolni. A minőségi kiszolgálás iránti igény folyamatosan, egyre fokozottabban jelentkezik a fogyasztók, ügyfelek részéről: ez pedig eddig jobbára csak a piacon észlelt kihívások elég állítja az esetleg nonprofit alapon működő vagy közigazgatási területen dolgozó egységeket is. A fejlesztések csak a hiteles forrásból származó, a megfelelő insight-on alapuló információ birtokában képzelhetők el.A Secret Shopping ezen a nagy kihívásokat jelentő területen is képes kiváló minőségű munkával a megfelelőt információt a döntéshozók számára.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.