A secret shopping által leginkább célzott területet elsősorban a kiskereskedelmi egységek jelentik. A fogyasztók minőségi kiszolgálása – természetesen a kínált áruk minősége mellett – nagyban meghatározza azadott egység profitabilitását. Mindezt hosszú távon: az elégedett vásárló arendszeres visszatéréssel jelzi véleményét egy-egy boltról. A kiszolgálás minőségével nem elégedett fogyasztók pedig egyszerűen a versenytársakválasztásával adnak hangot elégedetlenségüknek.
Az online vásárlás fokozatos térhódításával a verseny tovább élesedik: elmosódnak a fizikai határok, a virtuális térben gyakorlatilag nem létezik ahagyományos kereskedelmi egységek választásánál sok esetben döntő befolyással bíró földrajzi közelség – távolság szempontja. Itt a kiszolgálás színvonala már más szempontok szerint kerül megítélésre, azonban ezek legalább annyira meghatározzák az eredményességet és a hűséget, mint az eladók kedvessége, szakmai felkészültsége.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.