A fizikai térben elérhető bolthelyiségek várhatóan a jövőben is meghatározó szerepet töltenek be a kiskereskedelemben. Megjelenésük, koncepciójuk és az ott dolgozó munkatársak változhatnak ugyan, azonbancéljuk mindvégig a célközönség és a termék közötti kapcsolat megteremtése lesz. A vásárlásban végződő vagy csak egy-egy termékhez kapcsolódó élmény megismerését célzó látogatás során a vevőjelöltet számos hatás éri, ezek közül pedig sok komoly befolyással bír a végső döntést illetően is.
A boltok tulajdonosai, üzemeltetői – a fogyasztók mellett az egyre erősebboffline és online konkurenciától hajtva – helyesen teszik, ha üzleti döntéseikhez több forrásból szereznek információt. Az árukészletet, a személyzetet és az értékesítési tér megjelenését – csak hogy párat említsünk a legfontosabb szempontok közül – a Secret Shopping módszertanával folyamatosan vizsgáló piaci szereplők versenytársaikkal szemben már rövid távon is előnybe kerülhetnek.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.