A kényelmes, akár egy fotelből is végezhető ügyintézés első ránézésre egyszerű folyamata minden ilyen jellegű szolgáltatást nyújtó szereplőt – legyen az piaci vagy nonprofit alapon működő – komoly kihívások elé állít. A fizikai találkozás hiányában egyszerre csak audió vagy vizuális kapcsolat mellett kell tudni számos, sok esetben egyedi információs vagy ügykezelési igényt kielégíteni. A telefonos és online szolgáltatásoktól az ügyfelek ugyanazt várják, mint egy ügyfélszolgálati iroda felkeresésétől: gyorsaságot, hatékonyságot, figyelmes kiszolgálását és nem mellesleg az adott probléma azonnali elhárítását.
Számos esetben egy-egy nem-fizikai ügyfélszolgálati pont működtetése jogszabályban vagy a piac által előírt feladat. A folyamatos minőségbiztosítás és az innováció egyik esetben sem kerülhető meg. A gondos gazdára jellemző odafigyelés, a minőség iránti igény és a töretlen javító szándék elképzelhetetlen valós, az ügyfelek által látottakat, tapasztaltakat mutató felmérés, ellenőrzés nélkül. A Secret Shopping szolgáltatásával ezt az információt biztosítja megrendelői számára.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.