A mindennapok során számos esetben szembesülünk a hatóságokkal, állami szervekkel létesített fizikai, telefonos vagy az online felületen keresztül történő ügyintézés kellemes vagy éppen idegtépő pillanataival. A pozitív ügyfélélmény az állampolgárokat érintő, jobbára adminisztratív ügyek gyors kezelésén alapszik. Akárcsak a piaci szereplőknél, a tervezés magában foglalja az adat alapú visszajelzéssel kapcsolatos lépéseket is, azonban a statisztikai értékek sok esetben nem képesek teljes képet adni a szolgáltatásról.
A secret shopping az ügyintézésre szolgáló csatornákat használók szemszögéből állít fel egy átfogó képet az állampolgárok vonatkozó igényeiről. Természetesen lehetőség nyílik a versenyszférába történő kitekintésre is, a jól működő folyamatok mögött húzódó tervezési, tapasztalati megfontolások átültethetők az állami szintű ügyfélszolgálat működésébe is.
A Secret Shopping által gyűjtött információk nagyban befolyásolják üzleti döntéseit, ezért rendkívül fontos, hogy együttműködő partnere professzionális munkát végezzen az Ön számára. Szolgáltatóként tudjuk: csak úgy felelhetünk meg az Ön számára, ha a legmagasabb elvárásokat támasztjuk magunkkal szemben.